kontakt@flagowo.pl +48 792 823 253 +48 792 823 273

Szukaj

FAQ

1. Jakie produkty oferuje Flagowo?

Flagowo oferuje produkty reklamowe składające się głównie z różnego typu wydruków tekstylnych oraz konstrukcji do eksponowania tych wydruków.

2. Czy zapłacę za przygotowanie projektu wydruku?

Nie. Projekt wydruku nie jest dodatkowo płatny. Do przygotowania projektu należy jednak dostarczyć odpowiednie materiały. Więcej informacji znajduje się w zakładce Jak przygotować projekt?.

3. Czy mogę zamówić inny rozmiar?

Tak. Dla niektórych produktów jest to możliwe. Szukaj informacji o tym w opisie produktu.

4. Czy mogę otrzymać rabat?

Tak. Po zapisaniu się do newsletter otrzymasz jednorazowy kod rabatowy w wysokości 10%. Jeśli chcesz nawiązać współpracę lub zamówić większą ilość w niższej cenie skorzystaj z zakładki Współpraca.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 4-6 dni roboczych od momentu uruchomienia zlecenia.

6. W jaki sposób przygotować plik do druku?

Wszystkie potrzebne do tego informacje znajdują się w zakładce Jak przygotować projekt?.

7. Czy mogę złożyć reklamacje?

Tak. Proces ten jest opisany w zakładce Regulamin w paragrafie nr 8.

8. Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak. Proces ten jest opisany w zakładce Regulamin w paragrafie nr 7.

9. Co zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki?

Należy koniecznie spisać protokół szkody w obecności kuriera lub jeśli go nie ma jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską lub nami.

10. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności za zamówienie można dokonać w dowolnie wybrany sposób dostępny w serwisie T-pay.

11. Jaki jest koszt dostawy?

Zarówno koszt jak i czas dostawy opisany jest w zakładce Czas i koszt dostawy.

12. Czy mogę anulować zlecenie?

Tak. Zamówienie można anulować do momentu uruchomienia zlecenia. W innym przypadku należy zapoznać się z procesem odstąpienia od umowy, który jest opisany w zakładce Regulamin w paragrafie nr 7.

13. Jakie są etapy realizacji zlecenia?

Proces realizacji zlecenia dzieli się na trzy etapy. Pierwszym z nich jest otrzymanie zlecenia. Drugim etapem jest uruchomienie zlecenia po otrzymaniu płatności i zatwierdzeniu projektu. Trzecim etapem jest realizacja zamówienia czyli skompletowanie i nadanie przez firmę kurierską.

14. W jaki sposób sprawdzić status zlecenia?

O każdej zmianie statusu zlecenia informujemy wysyłając maila z informacją.

15. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. W tym celu należy zaznaczyć tą opcję podczas składania zamówienia.

16. Czy udzielamy gwarancji na produkty?

Tak. Jest to pisane w zakładce Gwarancja.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj